Door Henk Buikema op 5 november 2016

Tweede Kamerlid John Kerstens op maandagavond 14 november bij de Permar.

Maandagavond 14 november 2016 houdt de PvdA afdeling Ede haar Algemene Ledenvergadering. Na de gebruikelijke agenda is er deze avond een bijeenkomst rond de ontwikkelingen bij de Permar. Per 1 november jl. is de afbouw gestart en per 1 januari 2018 moet er een nieuwe voorziening zijn, die ook past voor de huidige werknemers van Permar. De PvdA vindt het belangrijk daarover voortdurend met betrokkenen in gesprek te blijven. Tweede Kamerlid John Kerstens is aanwezig om met de Permar medewerkers en andere belangstellenden vragen, ideeën, zorgen en plannen uit te wisselen.  Eerder dit jaar, op 30 mei, heeft John Kerstens, PvdA-woordvoerder in de Tweede Kamer voor o.a. sociale zaken en werkgelegenheid, ook gesprekken gevoerd met de werknemers van de Permar. De aanwezigen gaven aan dit heel nuttig en plezierig te vinden in deze voor hen onzekere periode. Gezien de recente stappen in het proces naar een nieuwe voorziening en de vele keuzes die voor 1 januari 2018 gemaakt moeten worden, heeft de PvdA op veler verzoek John Kerstens nogmaals uitgeno

Henk Buikema

In 1955 geboren te Woerden als jongste in een gezin van 10 kinderen. Een rijke en liefdevolle omgeving om het leven te leren. Een echte onderwijsfamilie, 5 van de 10 kinderen werkten in het onderwijs, waaronder ikzelf. In 1971 naar Bennekom verhuisd, vanwege het pensioen van mijn vader. Na de middelbare school naar de Chr.

Meer over Henk Buikema