Door Evert-Jan Moraal op 19 april 2023

Informatieve en inspirerende Ledenvergadering

Het was een mooie Algemene Ledenvergadering van de Afdeling Ede in het “Eigen Gebouw” op 18 april j.l. Met zo’n 25 belangstellenden was de zaal goed gevuld en het was goed om enkele nieuwe gezichten te mogen verwelkomen. In het formele gedeelte voor de pauze werden het jaarverslag en de jaarrekening 2022 toegelicht en goedgekeurd waarna wethouder Karin Bijl en fractievoorzitter Boyce de Jong een overzicht gaven van de belangrijkste politieke gebeurtenissen van het afgelopen jaar.
Aansluitend presenteerde bestuurslid en campagneleider Fred ter Heide een evaluatie van de afgelopen verkiezingscampagne voor de Provinciale Staten en het Waterschap. De resultaten van deze verkiezingen waren voor de PvdA in Gelderland en vooral in de gemeente Ede zeer succesvol! Deze presentatie kunt u in .pdf via deze link bekijken: Terugblik PvdA campagne PS en WS afdeling Ede – handout ALV dd 18-4-2023

Na de pauze wist partijlid en beleidsambtenaar Frits Dimmendaal iedereen enorm te boeien met zijn uiteenzetting van de Omgevingsvisie van de gemeente Ede richting 2040.

Evert-Jan Moraal

Geboren in 1949 en na een loopbaan in marketing en verkoop van producten en systemen in de industriële automatisering ben ik nu geruime tijd gepensioneerd en woonachtig in het mooie dorp Lunteren. Stilzitten is niks voor mij en dus ben ik voor de dorpsgemeenschap actief als vrijwilliger voor diverse stichtingen en verenigingen. Ik ben getrouwd

Meer over Evert-Jan Moraal