Fractievolger

Over Tijani Zallali

Naam: Tijani Zallali

Leeftijd: 45 jaar

Dagelijks leven: Ik werk als financial voor de HISWA Vereniging in Amsterdam, ben voorzitter van Samenstede en bestuurder van het Islamitische Culturele Centrum Ede.

Thuissituatie: Mijn moeder, vrouw en drie prachtige kinderen; we wonen in Ede-Zuid sinds 2002.

Hobby’s: Sporten, lezen, mensen helpen en verbinden.

Mooiste plek in Ede: de Sysselt, prachtig bos en erg mooi om een wandeling te maken

Waarom PvdA: Door dé sociale kant van de partij. De PvdA komt op voor mensen die het minder hebben en dingen niet kunnen. Er moet meer zorg komen voor mensen die het echt nodig hebben, werken aan een sociale buurt, werkgelegenheid en scholing. Dit alles met een sociaal gezicht in onze maatschappij, daar staat de PvdA voor. De PvdA zorgt ervoor dat jij meetelt. Onze maatschappij veranderd continu, we krijgen nieuwe uitdagingen op sociale en economische vlak en onze partij is degene die de meeste energie steekt in jouw buurt, jouw Ede en jouw toekomst. Onder de paraplu van de PvdA zorgen wij ervoor om onze ouderen een aangename leefomgeving, een goede zorg en een aangename woning te bieden.

Wat kan in Ede beter:  We moeten ons meer inzetten voor de Edenaren die het niet zo breed hebben. Dit kunnen wij doen door de bewoners in de wijk met elkaar te verbinden en meer kennis te laten maken met elkaars tradities en culturen.

Op dit moment zijn er nog steeds jongeren die geen werk of stage kunnen vinden: ongeacht de redenen die worden gegeven moeten jongeren aan een stageplek kunnen komen.